Konkursy

Zalewające nas dookoła konkursy zaczynają powoli być już denerwujące. Agencje marketingowe widząc ich skuteczność w prowadzeniu kampanii reklamowych coraz bardziej nachalnie wchodzą w nasze życie. Mimo, iż ludzie w dalszym ciągu biorą gromadnie udział w takich zabawach, to stają się one uciążliwe. Aby osiągać sukces w promocji wymyślane są drogie, często abstrakcyjne nagrody przyciągające uczestników. Wszystko to powoduje niepohamowany pęd ku przepaści. Niebawem pęknie bańka z konkursami i społeczeństwo nie kiwnie na nie nawet palcem. Konkursy są dobre jednak w odpowiedniej ilości. Jeśli jednak dopadają nas dosłownie wszędzie, to mogą doprowadzić do całkiem odwrotnych skutków niż zamierzone. Ten aspekt powinny dokładnie przymyśleć wszyscy organizatorzy konkursów.

This entry was posted on Saturday, July 18th, 2009 at 10:17 am You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

*